wtorek, 14 października 2014

Nawilżający balsam do ciała pod prysznic NIVEA

Hej!

Jakiś czas temu było głośno o balsamach pod prysznic NIVEA. Długo obojętnie przechodziłam obok nich, aż pewnego razu, skuszona pozytywnymi opiniami, zdecydowałam się na zakup. Wybrałam wersję z morskimi minerałami do skóry normalnej i suchej.


 


Nie ukrywam, że wiązałam spore nadzieje z tym balsamem, ponieważ nie lubię za bardzo smarować się zwykłymi balsamami. Ma on za zadanie dawać uczucie jedwabiście gładkiej skóry, zapewniać szybką aplikację i wchłanianie. Rzeczywiście jest wygodny w użyciu, zaraz po umyciu skóra jest gładka, ale po paru godzinach znów staje się sucha. Jedyne co mnie urzekło to przepiękny zapach. Być może inne wersje dają lepsze efekty, może jeszcze kiedyś wypróbuję.

1 komentarz:

  1. Mam próbkę tego balsamu, ale jeszcze nie używałam :)

    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń