czwartek, 18 grudnia 2014

Moje dekoracje świąteczne

Bardzo lubię przedświąteczny czas. Co za tym idzie uwielbiam dekoracje świąteczne i co roku dekoruję swój dom różnymi ozdóbkami. Niektóre rzeczy wykonałam własnoręcznie.

Stroik wykonany przeze mnie, rzecz obowiązkowa w moim domu:)





Choinka z makaronu, również wykonana przezemnie, kwiatek z Tesco oraz świeca Ikea


Gwiazdki z Rossmana




Oraz nowo nabyta Schlumbergera (grudnik) zakupiona w Tesco (muszę zmienić doniczkę bo do świątecznych klimatów nie pasuje:) )



2 komentarze:

  1. Przepiękne dekoracje, szczególnie spodobały mi się te białe gwiazdki na lampie ! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne dekoracje, gwiazdki straszni mi się podobają -w moim skandynawskim stylu:)
    pozdrawiam i dziekuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń